WE'RE IN THE GREEN MOOD

Esperit lanceert nieuwe huisstijl tijdens Espremière

In week 23 is Esperit in een compleet nieuw jasje gestoken. Van een nieuw logo tot een nieuwe website. Met deze vernieuwde en frisse huisstijl wil Esperit de zichtbaarheid op de markt vergroten. De afgelopen jaren hebben er binnen de drie bedrijven (Esperit Youngs, Esperit Plants en Esperit Elements) veel veranderingen plaatsgevonden, die ervoor gezorgd hebben dat er sterke posities binnen de markten zijn opgebouwd.

 

Esperit Youngs (voorheen Esperit Young Plants) is door de veredeling uitgegroeid tot één van de meer bekende leveranciers. Met een eigen ‘planthunter’ werkt het bedrijf actief aan de verdere verbreding van het assortiment. Inmiddels telt de collectie een groot aantal eigen soorten die als jong plantenmateriaal op exclusiviteitsbasis aan een beperkt aantal andere kwekers worden uitgeleverd.

 

Esperit Plants (voorheen Esperit Plant) gaat het assortiment onder drie eigen merk op de markt brengen. De planten worden voortaan verkocht onder de merknamen Esperit Ficuss (ficussen), Esperit Greenss (overige groene planten) en Esperit Bliss (bloeiende planten). Deze merknamen moeten de herkenbaarheid vergroten.

 

Esperit Elements is al een aantal jaren succesvol als leverancier van complete arrangementen. Per seizoen levert Esperit Elements acht vaste collecties aan onder meer grote internationale retailformules.

 

Tijdens de Espremière op dinsdag 5, woensdag 6 en donderdag 7 juni wordt alles geïntroduceerd en bent u van harte welkom om langs te komen!